25 juni 2013

Gick upp fruktansvärt tidigt idag, för att ja skulle hem från landet. Åh herre va trött ja är nu, nästan så ögonen stängs så fort jag kollar på skärmen :) 
 
Idag ska iallafall Atlas få sig ett hopp/markarbets pass :) Vart vet jag inte, spelar inte mig så stor roll. Tänkte ha mycket bommar o små hinder. :) Så att han hoppar när ja säger till honom o jobba mycket med bommar på böjt spår tänkte jag! Drar dit senare idag, så film kommer nog! 
 
 
 
2 tidinställda inlägg idag... Ett om Atlas och ett annat, hm vad kan det vara? Kika in senare så får ni se! 
 
 
 
 
 
 
(foto. PAULINE.O.Z)
 
Bruniz och jag från en klubbhoppning, de va tider de när man red på ridskola, ett halvår sedan jag slutade.. Saknar det faktiskt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0