Lorryyyy :)

Tänkte berätta lite om Lorry, som ni ser i headern :) 
Lorry är en skimmel valack på 154 cm. Han är 11 år gammal. Några av er kanske känner igen honom? Han är iallafall från Sjöstjärnan :) Honom ska jag spendera tid med från augusti till maj. Provred honom den 31 maj, och jag kände direkt att detta var verkligen en TOPPEN häst. Tänkte hur sjukt mycket kul jag kommer ha med honom. Så honom blev det, provred även bombi och roblisa, men Lorry och jag klickade DIREKT. Han har tävlat hoppning med sin förra hyrare och tror det gått bra :-) Så om 54 dagar kommer världens finaste häst :D Kommer bli så grymt!
 
Så nu vet ni vem Lorry är! Hoppas ni har en fortsatt bra helg så hörs vi helt enkelt!
 
 
 
 
 
 
Saknar dig världens bästa, men om 54 dagar sååå hämtar ja dig :D :D 

Kommentarer
Postat av: ida'

tack, din blogg är fin med!
ja min dag har väl varit helt okej, din då?
sjöstjärnan är inte det ett ridläger? :)

2013-06-24 @ 17:17:17
URL: http://www.idatommila.blogg.se
Postat av: ida'

okej, för tänkte min 3-männing va där ofta förut på ridlägrerna. så tänkte bara om det va samma sak :)

2013-06-24 @ 19:02:15
URL: http://www.idatommila.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0